Mikoleta Saria gure ikasle batentzat

Atzo, urriak 14, Bilboko alkatea buru izan zen Rafael Mikoleta sari banaketa ekitaldian, euskarazko ipuinen eskola-lehiaketa Bilboko Udalak antolatua. Bertan LH 3. mailatik 4. mailara arteko ikasleek parte hartzen dute.

Oraingo honetan Enara Peña Iturralde zoriondu behar dugu, parte hartu duten 882 ipuinetatik gure ikaslea bere kategorian saritu bat izan delako, DBHko 1. eta 2. mailakoen artean, "Carlaren ametsa" ipuinarekin .

Zorionak!!!

Bekak 2020-2021

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia.

• Epea: 2020ko urriaren 9tik azaroaren 9ra arte, biak barne.
  • Informazio gehiago hemen

Beldur Barik lehiaketa

BELDUR BARIK 2020 lehiaketa martxan jarri da. Emakundek bultzatutako programa hau, euskal erakunde guztien laguntzarekin, 11. ediziora iritsi da, gazteen artean errespetua, berdintasuna eta indarkeria sexista prebenitzeko jarrerak sustatzeko asmoz, 12 eta 26 urte bitarteko gazteak parte hartzera animatzen ditu eta programaren jarrera ikusaraziko duten ikus-entzunezko lanak saritzen ditu.

Lehiaketan taldeka edo banaka parte har daiteke. Anima zaitez, eta parte hartu!!

Informazio gehiago hemen

Kontingentzia Plana

Ikasleen ikasturte hasiera

Ikasturte hasiera

Selektibitateko epaimahia

Matrikula epeak

Testu liburuak 2020-2021

Liburu azoka 2020

Ezohiko azterketak

Azterketa egutegia

Ate ireki birtualak

Coronavirusagatik ezin dugunez "Ate irekiak" jardunaldia egin, hurrengo bideo honetan, gure institutua ezagutzera gonbidatzen zaitugu.

Aurrematrikula Batxilergoan

2020/21 IKASTURTERAKO BATXILERGOKO IKASLEAK ONARTZEKO PROZESUA

Ikastetxea itxita / El instituto cerrado

COVID-19k eragindako osasun publikoko larrialdi-egoeraren aurrean, gaur, 2020ko martxoaren 17an, Gabriel Aresti institutuko Zuzendaritzak honako erabaki hau hartu du:

Ikastetxea itxita egongo da eta arreta publikoa era telematikoan, posta elektronikoaren bidez,  eta  telefonoaren bidez egingo da.

• * Zuzendaritzako telefonoa: 625708201
  • * Idazkaritzaren telefonoa: 625708199
  • * Zuzendaritzako e-maila: zuzendaritza@gabrielaresti.net
  • * Idazkaritzako e-maila: 014188aa@hezkuntza.net

Ante la situación de emergencia sanitaria ocasionada por el COVID-19, la Dirección del instituto Gabriel Aresti ha adoptado a día de hoy, martes 17 de marzo de 2020, la decisión de cerrar el centro. A partir de ahora, la atención pública se realizará de forma telemática, por medio del correo electrónico, y por medio del teléfono.

• * Teléfono Dirección: 625708201
  • * Teléfono Secretaría: 625708199